четвер, 14 липня 2022 р.

Проект " Дивовижна та єдина - рідна Україна"

 Бібліотекар Протасевич В.В. та учні із батьками КЗ" Великобабчанський ліцей" Чугуївської міської ради Харківської області у  дистанційному форматі провели освітній проект "Дивовижна та єдина - рідна Україна"  

 Сім"я  Марії Л.  м.Кременчук Полтавська обл., сквер ім. Пономаренка.






Сім"я Ірини В. М. та Олександра С. М. Івано-Франківська область

Місто із дивною назвою Надвірна, с. Лоєва, селище міського типу Богородчани, м. Яремче





Сім"я Руслана , Олени, Олега Ц. м. Львів                                                                   
   

Сім"ї С. Семенова та Сябріни Л. м. Черкаси



Сім"я Єгора Ф. та Максима Артимович с. Кам"яна Яруга Харківська область


    Сім"я Вікторії П. м. Калуш Івано-Франківська область м. Калуш - назва пішла від слова «калюша», що означає «природне сольове джерело, призначене для добування солі». А також Калуш - центр доріг. Від самого створення Калуш славився найкращим розташуванням. У давнину місто стояло на перетині шляхів зі Східної Європи на Захід, сьогодні (до вже згаданого) додалися прямі сполучення з кількома обласними центрами та пунктами перетину кордону одразу з чотирма державами – Польщею (150 км), Угорщиною (300 км), Словаччиною (300 км), Румунією (240 км).




Сім"я Неллі М. та Івана М.  Полтавська область с. Світлогірське
Село Світлогірське — нове село, створене в 1961 році у зв'язку з будівництвом (Середньодніпровської) ГЕС і утворенням водосховища. Постановою Полтавського облвиконкому від 6 грудня 1963 року новоутвореному населеному пункту, який будувався на території Кишенківської сільської ради, дали назву Світлогірське і перенесли центр Кишеньківської сільської ради в Світлогірське. В новоутворене село було переселено мешканців кількох сіл та хуторів, зокрема мешканців села Переволочна, яке існувало з часів Великого Князівства Литовського і мало стратегічне значення.


    
Але на жаль наші діти змушени  були переїхали в інші країни світу     
Сім"я  Романа М. Германія с. Лангельхайм (Langelshem)     




                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  

Сім"я Поліни М. Германія м. Рехтерфельд  ( Rechterfeld ) 

                                                                                   
 Сім"я Георгія М. Чехія м.Брно
                                                                                              

Далі буде.....

Немає коментарів:

Дописати коментар